viernes, 27 de agosto de 2010

Cara rutas salvaxes


Moi bo libro. Sen chegar, obviamente, a ser autobiográfico, o relato de Jon Krakauer é realmente interesante. Vese que houbo moito traballo de fondo. Parece que todos aqueles que coñeceron a Alex Supertramp aparecen no libro, a través da pluma áxil do autor. Ademais, as referencias ás obras que leu Chris McCandless durante a súa viaxe axudan a entender, e moito, a súa personalidade e os seus obxectivos vitais. Para min, ao contrario de moitos, a súa viaxe é a viaxe dunha persoa chea de valentía e coraxe, a pesar do sucedido. Hai que ter moito dentro para facer o que fixo este rapaz con 24 anos.

Moi recomendable!!!

"Non botes raices, non te establezas. Cambia a miúdo de lugar. Leva unha vida nómada...non necesitas ter a alguén contigo para traer unha nova luz á túa vida. Está aí fóra, sinxelamente"

Cara rutas salvaxes
Jon Krakauer
O drama real que inspirou a aclamada película escrita e dirixida por Sean Peen.
Edición Zeta
Prezo descoñecido...foi un regalo, un regalazo,grazas!!!

2 comentarios:

  1. Pues nosotros hemos hablado con gente de la zona donde murió Chris McCandless y la opinión general es que era un necio que pensó que lo que le decía gente mucho más experimentada que él se podía tirar directamente a la basura porque eran opiniones contaminadas por el prejuicio. Cosas como llevar un mapa o buscar una forma de poder volver si las cosas se ponen chungas. Con un mapa habría sabido que el río que hizo que no pudiera volver a la civilización tenía un puente unos kms más arriba. Si quieres vivir de la naturaleza (y esta ya es mi opinión) debes respetarla más y para empezar aprender de gente que realmente sabe. Yo habría ido a Inuik a vivir con los esquimales para aprender sus técnicas de supervivencia antes de empreder esa aventura, por ejemplo. El libro y la película al final es una oda a la inconsciencia que ha hecho que muchos jóvenes hayan intentado repetir su hazaña... En fin, otra opinión más para el saco.

    Un saludo y aseguir con el blog! ;)

    ResponderEliminar